ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Συμμετοχή σε εκθέσεις

Η εταιρία λαμβάνει μέρος σε ένα μεγάλο αριθμό εκθέσεων στην Ελλάδα όπως: Philoxenia, Xenia, Hotelia, Expro, Expro Clean, Τρόφιμα & Ποτά, Expo Holidays κ.ά.

Επίσης, διανέμει ειδικές ξενόγλωσσες εκδόσεις σε τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού όπως: Ιnternationale Tourismus Börse (ITB) – Βερολίνο, World Travel Market (WTM) – The worldwide Exhibition for Incentive Travel, Meetings & Events (IMEX) κ.ά.

Η D&D Communication, στο πλαίσιο των εκθέσεων, εκτός από τη συμμετοχή με το THE TOURISM REPORT και τις ειδικές εκδόσεις της, πραγματοποιεί ποικίλες επικοινωνιακές ενέργειες, όπως διοργάνωση συνεντεύξεων τύπου, ημερίδων, διαγωνισμών και κληρώσεων, διανομή επικοινωνιακού υλικού  (σε έντυπη, ηλεκτρονική ή άλλη μορφή) κ.ά.
Συμμετοχή σε συνέδρια – Xoρηγίες

Το THE TOURISM REPORT και το ένθετο Buyers ClubBusiness Traveling έχουν λάβει μέρος και υπάρξει χορηγοί επικοινωνίας, μεταξύ άλλων:

  • Στο συνέδριο με θέμα τον οινοτουρισμό, που πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουλίου 2006 στο Domaine Helios στη Νεμέα. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την τοπική εφημερίδα «Κορινθιακή» και υποστηρίχθηκε από τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και τους οινοπαραγωγούς της περιοχής. Παράλληλα, με πρωτοβουλία μας, οργανώθηκε ειδικό event στο πλαίσιο του εορτασμού του τρύγου με τη συμμετοχή της Λέσχης των Φίλων Κλασσικής Μοτοσικλέτας.
  • Στο Forum του ΣΕΤΕ με τίτλο: «Τεχνολογίες αιχμής στην υπηρεσία του τουρισμού. Από τη θεωρία στην πράξη», το Νοέμβριο του 2006.
  • Επί σειρά ετών, σε όλα τα  Πανελλήνια Συνέδρια Ξενοδοχειακής Διοίκησης  του ΔΡΑΤΤΕ (Δράσεις για την Ανάπτυξη του Τουρισμού και της Τουριστικής Εκπαίδευσης).
  • Το περιοδικό TTR ήταν χορηγός επικοινωνίας και παρουσίασε πρώτο αναλυτικά τα αποτελέσματα της εντυπωσιακής έκθεσης Invisible Hotel & Architecture Exhibion, η οποία προσέλκυσε το διεθνές ενδιαφέρον, παρέχοντας σε αρχιτέκτονες την ευκαιρία να σχεδιάσουν χωρίς δεσμεύσεις το “ξενοδοχείο του μέλλοντος”. Την έκθεση διοργάνωσε η εταιρία Carteco, με συνδιοργανωτή την εταιρία Diathlasis, ενώ επιμελητής ήταν ο Μέμος Φιλιππίδης.
  • Σε όλα τα Διεθνή Συνέδρια  IMIC, της Heliotopos Conferences.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου IMIC με θέμα “Μarketing Προορισμών και χώρων διοργάνωσης εκδηλώσεων”, το Buyers Club οργάνωσε τραπέζι στρογγυλής συζήτησης με θέμα “Τι ζητούν οι Έλληνες Βuyers”.

  • Σε όλα τα Πανελλήνια Συνέδρια για το Συνεδριακό Τουρισμό, που διοργανώνει  ο HAPCO, (Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων)
  • Το 2005, το περιοδικό TTR και το Buyers Club οργάνωσαν αποστολή Ελλήνων Buyers σε διεθνή έκθεση επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού.
  • Σε συνέδριο του ECONOMIST για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τον Οκτώβριο 2003, στο ξενοδοχείο Intercontinental.
  • Η D&D Communication και η εταιρία Smart media, σε συνεργασία με την xenia AE, διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα «Η Ελληνική Γαστρονομία ως Στοιχείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Τουριστικής Ανάπτυξης» στο πλαίσιο της 39ης διεθνούς έκθεσης τουριστικής βιομηχανίας xenia AE, το Νοέμβριο του 2007, στο ExpoAthens.
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ-ΣΥΝΕΔΡΙΑ