QR Code Projects
Εκτός από την πρωτοποριακή για -τουριστικό και όχι μόνο- έντυπο χρήση των QR Codes σε άρθρα, ειδήσεις και προβολή των επιχειρήσεων στο “THE TOURISM REPORT”, η D & D Communication έχει υλοποιήσει δυο εκδόσεις με εκτεταμένη χρήση τους, συνδέοντας, εκτός των άλλων, την ενημέρωση και προβολή με το mobile marketing, το internet, τις online κρατήσεις και τα social media.
- “Μykonos and yet more Mykonos Take your time”, καινοτόμο φυλλάδιο, για λογαριασμό του Δήμου Μυκόνου, σε συνεργασία με την εταιρία MTC Group, για την προώθηση του τουριστικού και πολιτιστικού προϊόντος του νησιού με τη χρήση QR Codes (mobile marketing).
- “The Athens-Attica Experience: M.I.C.E. and Plus”, πρωτοποριακή έκδοση με χρήση QR Codes για την προώθηση της Αθήνας ως προορισμού για ταξίδια αναψυχής, City breaks και επαγγελματικές διοργανώσεις με ειδική διανομή, εκτός των άλλων, στη συνεδριακή έκθεση ΙΜΕΧ στη Φρανκφούρτη.